Naše soustředění v Plzni

1. 5. 2010
      Ve dnech 24.4. - 27.4.2010 jsme vyjeli na výlet a divadelní soustředění do Plzně.
Proč zrovna Plzeň ? Renata Škrobová se dozvěděla, že v Plzni je profesionální šantánové divadlo Pluto, které má na repertoáru komedie. Řekli jsme si zajedeme pro inspiraci a zároveň se podíváme jak takové divadlo dělají profesionálové. Renata zavolala Obrazekprincipálce divadla paní Kikinčukové a ta nám vyhověla ve všech směrech.
 Divadlo hraje vesměs ve všední dny a paní Kikinčuková nám řekla, že když jedeme z takové dálky, že se pokusí zabezpečit ještě jedno představení na neděli. / Problém je s uvolňováním herců neboť hrají v divadle J.K.Tyla v Plzni a v divadlech v Praze./ Měli jsme štěstí, povedlo se.
V sobotu 24.4. jsme v 7.00 vyjeli z Krásenska směr Plzeň. První zastávka byla v Třebíči a odtud jsme pokračovali do Tábora. Po cestě byla zastávka na zámku v Kamenici nad Lipou.Obrazek

V Táboře jsme navštívili muzeum šití, vyhlídkovou věž kostela Proměnění páně a
starobylé náměstí.

Další naší zastávkou bylo město Písek s procházkou po Kamenném mostě, který je nejstarším mostem u nás a prohlídka města.Obrazek

Z Písku naše cesta pokračovala do Plzně se zastávkou v Nepomuku na zámku Zelená Hora, kde se odehrával příběh Černých baronů. Do PlObrazekzně jsme dorazili kolem 18.00 ubytovali se a šli za zábavou. Nedělní dopoledne jsme věnovali prohlídce plzeňské ZOO, která opravdu stojí za návštěvu. Na třetí hodinu odpoledne jsme už odjeli do divadla na první představení s názvem " Mejdan manželek šílených ". Byla to výborná komedie se skvělími hereckými výkony a smáli jsme se od začátku do konce. Po ukončení představení se nám dostalo možnosti v neformální besedě popovídat si s herci. Všichni byli velice příjemní a beseda se protáhla až do večerních hodin. Hercům divadla Pluto jsme ukázali krátká videa z našeho posledního představení a byli jsme mile překvapeni jejich zájmem i potěšeni slovy uznání. Gejzíry smíchu nás provázeli při povidání paní Kikinčukové a jejího manžela Pavla Kikinčuka, kterého všichni známe z filmu Slunce, seno, jahody, kde hrál roli studenta Šimona Pláničky nebo ze seriálu Ošklivka Katka.

Pondělí jsme věnovali prohlídce Plzně. Navštívili jsme katedrálu sv. Bartoloměje s vyhlídkovou věží, ze které je vidět nádhené panorama celé Plzně.

Zajímavá byla i návštěva muzea strašidel.

Odpoledne jsme věnovali návštěvě Plzeňského pivovaru a proslulé restaurace Na Spilce. No a než jsme se nadáli, byl tu večer a opět návštěva divadla. Tentokráte jsme shlédli komedii se zpěvy " Švejkyjády aneb poslušně hlásím".

A opět veliká legrace a výtečné herecké výkony všech herců. No měli jsme co okoukat. Velice jsme byli překvapeni a zárověň potěšeni, když nás paní Kikinčuková představila divákům jako kolegy. Po ukončení představení jsme si opět popovídali s herci a domluvili se, že plzeňské herce pozvem k sehrátí divadelního představení asi do Vyškova. A v úterý ráno hajdy domů. Výlet se nám vydařil a všichni byli spokojeni. Fotky z celé akce můžete shlédnout ve fotoalbu.